‘knit-graffiti’

Een nieuwe trend in het craften is er de straat mee opgaan en de omgeving ietwat kleurrijker maken. Zo schrijft toch de Telegraph. Persoonlijk vind ik het wel iets hebben om hier en daar in de grauwheid wat warmte te brengen met een stukje handwerk. Of met een groepje mensen als evenement een schoolbus voor een dag om te toveren in een wollige kleurenbom.

Met breinaald en naaimachine de straat op zou ik zeggen!

Op de volgende sites kan je alvast wat inspiratie opdoen:
knittups
Yarnbombing
Outdoor Knit
knit the street
knit the street 2knit the street 3knit the street 4

7 reacties

Opgeslagen onder craft, diy

7 Reacties op “‘knit-graffiti’

  1. Het is de nieuwe graffiti. Crafters go wild!! Super, vind ik! Het lijkt me wel wat als onze steden zo langzamerhand steeds zachter en kleurrijker worden. Alleen zie ik het in ons burgerlijke nieuwbouwwijkje nog niet zo snel gebeuren… Misschien ga ik me over mijn schroom heen zetten en hier en daar een boompje of lantaarnpaal een mooi jasje geven.. :-0

  2. sarakanbloggen

    Ik zou het ook super vinden, mochten al die creatievelingen die lekker liggen te craften met een potje thee of koffie ook de straat op gaan. Al is het maar één dagje. Of af en toe een kleinigheid vastmaken aan een bankje.

  3. Haha, ik zie nu al voor me hoe we als oude dametjes op een bankje zitten te breien en dan stiekem voor we weggaan wat achterlatend, al giechelend 😀 De stad onveilig makend!

  4. sarakanbloggen

    Ja dat zou leuk zijn!

  5. mus

    wat een leuke post. …ga mn punnikpaddestoel opsnorren.

  6. Geweldig! Vind de bus helemaal te gek!

  7. Pingback: brei of haak eens kunst « Sarakan

Geef een reactie

